Новини

5 жовтня 2016

За версією Interbrand Coca-Cola посіла третє місце у рейтингу Найкращих глобальних брендів після Apple та Google

Київ, 5 жовтня 2016 — На конференції у Нью-Йорку провідна компанія з консалтингу брендів, Interbrand, оголосила рейтинг найкращих світових брендів 2016го року. Серед трійки лідерів: Apple, Google та Coca-Cola.

Вже 17й рік поспіль Interbrand складає свій рейтинг ТОП-100 глобальних брендів. Цього року у звіті також наводиться Анатомія зростання, що показує, як світові бренди нарощують великий бізнес.

Дізнайся більше про зростання Coca-Cola на interbrand.com

За версією Interbrand Coca-Cola посіла третє місце у рейтингу Найкращих глобальних брендів

«Зрозуміло, що кращі світові бренди не лише несуть зміни, вони їх очолюють», ‒ говорить Джез Фрамптон, головний виконавчий директор Interbrand. «Анатомія їх зростання є складною і унікальною. Вони дивляться не тільки всередину компанії, але і назовні, виходять на нові ринки, створюють кращі умови для розвитку свого бізнесу».

Компанії Apple та Google займають верхні позиції вже четвертий рік поспіль. Coca-Cola у цьому році посіла третє призове місце завдяки вдалій маркетинговій стратегії.

За версією Interbrand Coca-Cola посіла третє місце у рейтингу Найкращих глобальних брендів

Ось що сказав Маркос де Квінто, головний маркетолог компанії Coca-Cola: «Люди хочуть, щоб Кока-Кола була різною, але, перш за все, вони хочуть куштувати улюблений напій з його чудовим смаком і освіжаючим відчуттям. В рамках стратегії Одного бренду ми відійдемо від декількох рекламних кампаній і нагадаємо своїм споживачам про те, що пити Кока-Колу ‒ це вже неабияка насолода».

Далі у рейтингу брендів йдуть: Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon та Mercedes-Benz. Завершує першу десятку лідерів компанія GE.

Вперше до звіту Best Global Brands увійшли компанії Dior і Тесла. Вони посіли 89 і 100 місця відповідно.

Дивись повний рейтинг TОП-100 найкращих брендів на bestglobalbrands.com

До п’ятірки найбільш швидкозростаючих брендів увійшли Facebook ‒ 48%, Amazon ‒ 33%, LEGO ‒ 25%, Nissan ‒ 22% та Adobe ‒ 21%.

Загалом, у звіті за 2016й рік домінують автомобільні та технологічні бренди. Також зростає роздрібна торгівля, її приріст ‒ 19% за рік. Слідом йде спортивний та лакшері сегмент. Кожен з них відчуває зростання на 10%.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Наталія Нікітіна,
Менеджер із зовнішніх комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»
Телефон: +38 (044) 490-07-07
natalia.nikitina@cchellenic.com